Olyckspiloten



Jag älsksjar Aftonbladet och Expressen. De kan presentera nyheter som ingen annan.
Vi har Haga-Mannen, Tyskan, Pastorn, Laser-Mannen och nu även Olyckspiloten.
Aftonbladet hänger ut mannen med både namn och bild, hela Olivers pilotkarriär är över, vem vill flyga med Olyckspiloten? Jag vill nog inte ens åka bil med någon som kallas olyckspiloten. Jag tror jag inte att jag ens vill ta en promenad med Olyckspiloten. Det känns som han har ett väldigt olycksbådande namn.

Oliver, 25, störtade i havet i arktis, om inte det var illa nog så var det en dansk man med, alla de som träffat på danska män har nog haft samma tanke som Oliver, alla vi har varit säkra på att vi inte skulle överleva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0