Idag är en ny dag, ty denna dag skall användas till hädelse

Jag hatar redan den här dagen, vädret beter sig som en utekväll på Stureplan, det är vitt över-jävla-allt. Jag hatar snö, och mina tankar kring detta fenomen är vida känt. Jag undrar lite var växthuseffekten tog vägen, var är min tropiska hetta?
Just nu skulle jag vilja sitta i en mysig fotölj, med en god bok, en fin whiskey och Sinatra på i bakggrunden.
Jag får ingen hetta, ingen mysig fotölj, inga goda böcker, ingen whiskey, ingen Sinatra.

Gud sitter i sin himmel och hånler åt mig, troligtvis får jag inte dessa saker på grund av att jag inte bett till Gud på länge, Jag tror på vad Hannah säger, och hennes ord är min lag.

Jag är bitter, finns inga tidningsrubriker att klaga på idag.

Kommentarer
Postat av: Direktörns trolovade

Bitter är osmakligt. Häng dig i offerkoftan och kom igen. Det är JAG som har patent på bitter. För jag är också ödmjuk och fantastisk liksom klarsynt och briljant. Fler superlativ om min eminenta person lämnas på begäran. Faktureras nästkommande månad. (Hannah kan ej nås på detta nummer, numret har ingen abonnent)

2008-12-11 @ 23:26:31
Postat av: mamman

Är du kär dirren?

2008-12-21 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0