Helgen är till enda, och en ny härlig arbetsvecka har inletts

Godmiddag mitt herskap, Nu är helgen äntligen slut. Vi kan nu återgå till våra arbeten och jobba skiten ur oss. Mycket trevligt. Helgen har bestått i mycket nätverkande. Att vara Direktörn innebär att man alltid måste hålla ögonen öppna för nya affärsmöjligheter. I Lördags stiftade jag bekanskap med en herre vid namn Taylor. En proper herre med fötterna på Jorden.
Du kan läsa om hans äventyr här: http://taylorandseba.bloggspace.se/

Jag vill även passa på att tipsa om Terese, eller Tessan som hon även kallas. Ni kan läsa om hennes äventyr här:
lifeoftessan.blogg.se

Nu skall Direktörn ha möte. Lev väl mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0